Scopul și Sarcinile de bază ale funcției publice vacante- conform fișei postului :
- Planificarea şi organizarea desfăşurării şedinţelor Consiliului local;
- Asigurarea legalităţii actelor adoptate de Consiliul local şi primarul satului;
- Asigurarea comunicării a proiectelor actelor normative şi a actelor adoptate/emise;
- Legalizarea şi autentificarea actelor şi documentelor;
- Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat.
Condiţiile de participare la concurs :
- Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcţia de secretar;
- Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Nu este privată de dreptul de a ocupa o funcţii publică sau de demnitate publică, ce derive dintr-un act de constatare a Autorității Naționale de Integritate
Documentele ce urmează a fi prezentate :
Candidatul prezintă comisiei de concurs la Primăria satului Ursoaia, în termen de 20 zile de la data publicării avizului urmăroarele acte indicate mai jos:
- Formularul de participare specificat în anexa nr.1 la Regulmentul cu privire la ocuparea prin concurs a funcției publice vacante;
- Copia buletinului de identitate ;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi / sau de specializare, dacă sunt;
- Copia carnetului de muncă;
- Certificatul medical
- Cazierul judiciar, se prezintă de învingătorul concursului.
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Cazierul judiciar se înlocuieşte cu declaraţia pe propia răspundere.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 decembrie 2022, ora 11.00, primăria satului Ursoaia.
Persoană responsabilă de oferirea informațiilor suplementare și de depunere a documentelor:
Secretarul comisiei de concurs – Agapii Viorica; telefon de contact: 0243 42 511.
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
- Legea nr.90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
- Legea nr.239-XVI din 13.11.2009 privind transparenţa în procesul decizional;
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr.436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr.438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
- Legea nr.435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă;
- Legea nr.764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
- Legea nr.121 din 04.05.2007 privind administrarea şi deetizarea proprietăţii publice.
- Legea Republicii Moldova nr. 270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
- Codul contravențional al Republicii Moldova nr.218/2008
- Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018.
- Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr.768/2000 privind statutul alesului local;
- Legea nr.457/2003 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind constituirea și funcționarea consiliilor locale și raionale;
- Hotărîrea Guvernului nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcțuiobarului public.
- Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative;
Hotărîrea nr.672/2017 privind aprobarea regulamentelor cu privire la Registrul de stat al actelor locale.