Anunț
În baza Legii cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.158 din 04.07.2008 şi a Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului RM nr.201 din 11 martie 2009, Primăria satului Hagimus anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante de specialist pentru reglementarea regimului funciar în Primăria satului Hagimus.
Sarcinile de bază ale funcţiei date:
1.Dirijarea procesului de reglementare a regimului proprietăţii funciare, acumularea
informației cadastrale ample despre toți deținătorii de terenuri din teritoriul
localității, indiferent de tipul de proprietate, categoria terenului, pregătirea
materialelor pentru şedinţele consiliului sătesc, efectuarea controlului asupra folosirii
raţionale a terenurilor.
2.Audienţa cetăţenilor, consultanţă în problemele funciare.
3.Evidenţa cadastrului funciar, sistematizarea informaţiei şi întocmirea dărilor de seamă
funciare anuale şi a datelor statistice.
4.Monitoringul funciar, sistematizarea și întocmirea cadastrului funciar local,coordonarea
şi eliberarea documentaţiei de drept asupra pămîntului, coordonarea la toate nivelurile
a lucrărilor de întocmire a cadastrului funciar local.
5.Examinarea și soluționarea litigiilor funciare
6.Asigurarea executării legislaţiei funciare pe teritoriul respectiv.
Condiţiile de participare la concurs:
– deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
– cunoaşterea limbii de stat;
– studii superioare sau medii speciale în domeniul dat;
– nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
– este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice,
conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
– în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi
b) din Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive
disciplinare;
– nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
– cunoaşterea la nivel înalt a pachetului Microsoft Office ( Word, Excel, Internet);
– experienţa profesională în domeniul dat va fi un avantaj.
Bibliografia concursului :
-Constituţia Republicii Moldova
-Codul Muncii al Republicii Moldova
– Legea nr. 158 -XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
– Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
– Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
– Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
– Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă
– Codul funciar
– Legea privind preţul normativ şi modul de vînzare-cumpărare a pămîntului nr. 1308-XII din 25.07.1997
– Legea nr.91 din 05.04.2007 privind terenurile proprietate publică şi delimitarea lor
– Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543 din 25.02.1998
– Hotărîrea Guvernului nr.1428 din 16.12.2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la vînzarea-
cumpărarea terenurilor aferente
– Legea nr. 121 din 04.05.2007 privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice
– Legea nr. 190 din 19.07.1994 cu privire la petiţionare.
Copiile documentelor pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitate lor.
Documentele urmează a fi prezentate la Comisia de organizare a concursului, care se află în localul Primăriei Hagimus, (tel: 024358500;024358221; 024358236;
e-mail: primariahagimus@mail.ru), în termen de 20 de zile calendaristice, din data publicării anunțului pe pagina WEB a Consiliului raional Căușeni, panourile informative din localitate.
Termen limită de depunere a dosarelor – 20 decembrie 2022, ora 17.00.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor: Vîrlan Liliana, secretarul comisiei de concurs, tel.0243 58 500.
Dosarul va conține:
-Formularul de participare;
-Copia buletinului de identitate;
-Copia diplomei de studii;
-Certificatul de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specialitate;
-Copia (extrasul) carnetului de muncă;
-Certificatul medical;-Cazierul judiciar.