Conducerea raionului Consiliul Raional Funcții vacante

Aparatul Președintelui raionului anunță concurs pentru suplinirea funcției publice temporar vacante de specialist principal al Secției Contabilitate, din cadrul Aparatului Președintelui raionului Căușeni

Aparatului Președintelui raionului Căușeni, în baza Legii cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.158-XVI din 04 iulie 2008, cu modificările ulterioare și în temeiul Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice temporar vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr.201 din 11 martie 2009 cu modificările și completările ulterioare,

ANUNȚĂ

I. Concurs pentru suplinirea funcției publice temporar vacante de specialist principal al Secției Contabilitate, din cadrul Aparatului Președintelui raionului Căușeni.

II. Scopul general al funcției: Reglementarea și eficientizarea achizițiilor publice în cadrul Consiliului raional Căușeni. Elaborarea, perfectarea tuturor documentelor aferente derulării procedurilor de achiziții publice de mărfuri/servicii și lucrări.

III. Sarcinile de bază:

  • Întocmirea planului anual de achiziții publice;
  • Întocmirea și asigurarea publicării anunțurilor de intenție, precum și a anunțurilor privind achizițiile preconizate în Buletinul Achizițiilor Publice;
  • Perfectarea documentelor pentru ședințele grupului de lucru pentru achiziții din cadrul Consiliului raional Căușeni;
  • Efectuarea acțiunilor de desfășurare a procedurilor de achiziții publice a mărfurilor, lucrărilor serviciilor, precum și coordonarea procedurii de întocmire și înregistrare a contractelor de achiziții;
  • Asigurarea corectidunii aplicării prevederilor legale în organizarea concursurilor de achiziționare a mărfurilor, lucrărilor, serviciilor;
  • Întocmirea dosarului procedurii de achiziții publice;
  • Elaborarea și prezentarea rapoartelor privind procedurile de achiziții desfășurate.

IV. Condițiile pentru participare la concurs:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • lipsa antecedentelor nestinse;
  • nu este privat de dreptul de a ocupa funcţii publice;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituit din funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b)  sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • cunoaşterea limbii de Stat;
  • studii superioare de licenţă sau echivalente;
  • cunoştinţe de operare la calculator, a programelor Word, Excel, Navigare Internet.

Cerinţe specifice: studii superioare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în domeniul economie, juridice.

Experiență profesională: minim un (1) an experiență profesională în domeniul achiziții publice.

Abilităţi: capacități de sistematizare a informației, organizare, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, planificare, organizare, analiză și sinteze, instruire, motivare, mobilizare de sine, comunicare eficientă, lucru în echipă.

Aptitudini/comportament: spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, receptivitate, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

V. Documentele ce urmează a fi prezentate:

a)  Formularul de participare.

  • Copia buletinului de identitate.
  • Copia actelor  de studii.
  • Copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională pentru ultimii 3 ani, dacă sunt.
  • Copia (extrasul) carnetului de muncă, dacă este.
  • Declarație pe propria răspundere privind depunerea  Cazierului judiciar, conform cerințelor.

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs– 07.03.2025, inclusiv, ora 15:00

VII.  Locul depunerii documentelor: Aparatul preşedintelui raionului Căuşeni (or.Căuşeni, bd. M.Eminescu, 31) biroul nr.210; telefon de contact – 079904095;

VIII. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor: Marina Golovei, șef Serviciul resurse umane din cadrul Aparatulului preşedintelui raionului Căuşeni.

NOTĂ:Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia  să completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

IX. Bibliografia concursului:

Constituția Republicii Moldova;

– Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public, nr.158-XVI din 04 iulie2008;

– Legea privind Codul de conduită a funcţionarului public, nr.25-XVI din 22 februarie 2008;

– Legea privind achizițiile publice, nr.131 din 03.07.2013;

– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, nr.10 din 20.10.2021;

– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la întocmirea și păstrarea dosarului achiziție publice, nr.778 din 28.10.2010;

– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, nr.638 din 26.08.2020;

– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice folosind procedura de negociere, nr.599 din 12.08.2020;

– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, nr.987 din 10.10.2018;

– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, nr.870 din 14.12.2022.

Sari la conținut